Ми розташовані:

Україна, м.Київ, Печерський р-н.,
Кловський узвіз, 14/24

Схема проїзду

Пн-Пт з 9:00 до 18:00
info@kurchin.com.ua

+38 (097) 856 07 07, +38 (095) 856 07 07

+38 (044) 357 77 00

Замовити дзвінок

Заслуженим юристом України Курчиним Олегом Геннадійовичем подано позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання недійсним Розпорядження Керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Геннадія Москаля № 173 від 12.05.2015

Голова юридичної організації «Курчин і партнери» Курчин Олег Геннадійович 13 травня поточного року звернувся з позовною заявою до суду з вимогою скасувати незаконне рішення Генадія Москаля з питань пересування в та із зони АТО.

Москаль цим наказом заборонив в'їзд і виїзд із зони АТО на будь-якому засобі пересування. Під заборону перетину не потрапили тільки пішоходи, велосипедисти та гум. конвої певних організацій.

Також у позові було відзначено, що Москаль своїм рішенням порушив закон і конституційне право громадян України, Олега Геннадійовича зокрема, на свободу пересування. Це стало підставою для вимоги позивача скасування вищезгаданого рішення.

Що стосується Конституції, то порушується стаття 33, згідно з якою громадянин Курчин має право на пересування по території своєї країни, так як він знаходиться в ній на законних підставах.

Крім цього право на вільне пересування закріплено Законом України в статті другій, в якій говориться, що підставою для використання такого права є громадянство України.

Цими же законами пояснюється, під чим треба розуміти вільне пересування. Відповідно до закону, це переміщення громадянина України в абсолютно довільному напрямку за допомогою будь-яких транспортних засобів і в зручний йому час, причому це пересування має бути вільним і безперешкодним.

Порушення конституційних прав, зазначене вище, свідчить про повну байдужість представників місцевої влади до жителів України, які проживають на непідконтрольних територіях.

Також це рішення позбавляє можливості мирних жителів підтримувати своє існування, оскільки при економічній блокаді цих регіонів зробили практично неможливим виїзд в мирні міста України, для придбання ліків, продуктів харчування та інших життєво необхідних речей.

Окрім вже перерахованих порушень законів варто також додати не дотримання міжнародної Конвенції про захист свобод і прав людей. У цьому документі в статті 15 зазначено, що під час бойових дій або інших обставин, що загрожують життю людей, допускається відступ від основних положень даної конвенції сторонами, але тільки в тій мірі, в якій вимагає критичне становище, і тільки якщо ці рішення не суперечать іншим правовим нормам і законам.

В умовах кризи на Україні не склалася така обстановка, яка б вимагала відрізати українців, які проживають в зоні АТО, від проїзду на її територію. Також неприпустимо позбавляти громадян своєї країни продовольства і медикаментів.

Рішення Москаля підводить ні в чому не винних жителів нашої країни на край виживання, а родичі, які проживають на територіях, підконтрольних Україні, позбавлені можливості провідувати своїх рідних і надати їм будь-яку допомогу.

Повертаючись знову до Конституції України слід відзначити другу частину 55 статті, яка говорить, що кожен громадянин України має право оскаржити рішення, дію чи бездіяльність представника влади, держ. службовця або представника виконавчих органів.

Це варварське рішення пана Г.Г. Москаля призвело до того, що багато жителів українських областей, і громадянин Курчин зокрема, не можуть побачитися зі своєю сім'єю та рідними.

Важливо знати, що друга стаття Кодексу адміністративного судочинства встановлює, що будь-яке розпорядження посадової особи має бути прийняте відповідно до його повноважень і методом, що не суперечить статтям Конституції і Законам України.

А вимога Москаля про заборону пересування будь-яких транспортних засобів через ділянку Лисичанськ - Гірське - Золоте - Первомайськ порушує вищезгадану статтю кодексу, оскільки він не уповноважений приймати такі рішення.

Крім цього, представники місцевої влади, держ. влади та їх посадові особи мають право діяти тільки в межах своїх повноважень передбачено і в 19 статті Конституції України. Також в цій же статті сказано, що рішення перелічених осіб ні в якому разі не повинні суперечити Закону України та її Конституції.

За приписами першої статті Закону України про регуляторні дії представників державної влади по відношенню господарської діяльності, регуляторним актом називають:

  • нормативно-правовий документ затверджений відповідним представником органу регулювання господарської діяльності, який виконує функції управління відносин у сфері господарських дій між суб'єктами господарювання та органами виконавчої влади;
  • документація, за якою можуть скасовуватися певні правові норми. Вона може бути застосована не один раз для врегулювання господарських дій необмеженої кількості осіб. Також цей документ повинен регулювати адмін. відносини між суб'єктами господарської діяльності та органів контролю господарської діяльності, не дивлячись на те, що документ може не рахуватися регулюючим у зазначеній сфері.

Згідно сьомої статті цього законопроекту органом регуляції повинно бути затверджено планування дій для підготовки затвердження нових регулятивних рішень до настання 15 грудня минаючого року, у випадку, якщо немає відповідного закону.

А за восьмою статтею того ж закону кожен проект нового виконавчого акту повинен супроводжуватися аналізом регуляторного впливу. Даний аналіз необхідно оприлюднити до початку дії акту з метою внесень змін по ньому відповідно до отриманих зауважень.

Дев'ята стаття розглянутого закону говорить, що оприлюднення ново створеного проекту необхідно для отримання зауважень від юр. і фіз. осіб, а також від їх об'єднань для поліпшення функцій регуляторного акту.

З цього всього випливає, що рішення Москаля є регуляторним актом відповідно до закону. Вивчивши процедуру створення такого акту можна зробити висновок, що рішення № 173 було прийнято без дотримання необхідних приписів, що в свою чергу порушує положення про регуляторну політику нашої держави.

За законом України, прописаного в 41 статті про основи проведення регуляторної політики, голова керуючого органу, всі співробітники даного відомства, а також всі підрозділи цього органу, які здійснюють виконання прийнятого рішення, повинні нести відповідальність за порушення законів, прописаних для контролю за процесами регуляторної діяльності.

У своєму позові Курчин Олег Геннадійович просить адміністративний суд міста Києва визнати протиправним і скасувати рішення № 173 від 12.05.2015 для негайного відновлення його порушених прав і прав інших громадян України.

Оцінка: 
Середнє: 5 (1 голос)

Схожі новини

документація із землеустрою

Погодження документації із землеустрою

У лютому поточного року був прийнятий законопроект, згідно з яким можна підтвердити права на володіння землею двома шляхами: при...

Зображення користувача Курчин.

Курчин та партнери

05 Червень 2015, в 10:10

Комментарии

Заказать звонок