Ми розташовані:

Україна, м.Київ, Печерський р-н.,
Кловський узвіз, 14/24

Схема проїзду

Курчин и партнеры

Пн-Пт з 9:00 до 18:00
kurcinp@gmail.com

+38 (097) 856 07 07

+38 (044) 357 77 00

Замовити дзвінок

Пн-Пт з 9:00 до 18:00
kurcinp@gmail.com

+38 (097) 856 07 07

+38 (044) 357 77 00

Замовити дзвінок

Ми у Facebook

Представництво інтересів в Європейському суді з прав людини ЄСПЛ

Європейський суд з прав людини (Страсбург) являє собою міжнародну судову інстанцію, яка працює на базі Конвенції про захист прав людини і розглядає справи приватних осіб проти держави. В ЄСПЛ слід звертатися тоді, коли Ви не змогли знайти справедливість в національних судах.

Оскарження рішень національних судів у Європейському суді з прав людини

Важливо розуміти, що рішення національних судів можна оскаржувати в міжнародних судових інстанціях. Під юрисдикцію ЄСПЛ на сьогоднішній день підпадають 47 країн, в тому числі і Україна. Завдяки цьому, рішення цього Суду є обов'язковими до виконання на території нашої країни.

Однак, як то кажуть, є одне «Але»! Позитивне рішення ЄСПЛ або навіть подачу справи на розгляд отримують не більше 4% заявників, що пов'язано зі специфікою процедури подачі скарги та подання відповідних документів. Процедура розгляду скарги, поданої до Суду, включає в себе два основних етапи: розгляд скарги на предмет її прийнятності та суті пред'явлених претензій. Той факт, що скарга була зареєстрована в Суді, не означає її прийнятності та обґрунтованості її подачі. Нижче ми зібрали найбільш поширені причини відмови в прийомі скарг, а також розглянемо як можна збільшити шанси на перемогу.

Причини відмови в ЄСПЛ

Процесуальні вимоги стоять на першому місці. Їх потрібно виконувати і неухильно слідувати сформованими роками правилам.

Серед основних причин відмови в прийомі скарги в ЄСПЛ можна виділити наступні:

  • Минулий термін давності. В Суд можна звернутися після того, як були вичерпані всі ефективні національні засоби юридичного захисту. Скарги в ЄСПЛ подаються безпосередньо не пізніше 6 місяців після дати винесення остаточного судового рішення у даній справі. При цьому, якщо термін закінчився, відновити його неможливо. І це, мабуть ТОП-ая причина відхилення скарг.
  • Помилки в формулярі. Тут все просто - не знаєш як, звернися до фахівців. Формуляр скарги в ЄСПЛ значно відрізняється від форми, яка подається до національних судів. У доповненні до цього в Європейському суді з прав людини пред'являють жорсткі вимоги до правильності його заповнення. За статистикою 99% людей, які самостійно вперше проходять процедуру подачі скарги, припускаються помилок. Виправлення помилок - це час, а час, як було описано в пункті вище, в нашому випадку вкрай обмежена.
  • Умови прийнятності. Скарга повинна відповідати певним вимогам, інакше вона буде визнана неприйнятною, і піднімаються питання не будуть розглянуті Судом по суті.
  • Відповідність скарги Конвенції про захист прав людини і додатковим протоколами до неї. Якщо Ваша скарга не відноситься до сфери діяльності Суду, він банально не зможе її розглядати.
  • Відсутність адвоката. Представленням інтересів заявника в ЄСПЛ займається адвокат, а дозвіл про самостійну захисту своїх прав дається в кількох випадках.

Представництво в ЄСПЛ

Нерідко до нас звертаються люди, які раніше подавали скарги в Європейський суд з прав людини, однак отримували відмову навіть за свідомо виграшного справі. Як правило, більша частина відхилень стосувалося неправильного заповнення формуляра скарги і не відповідність її умовам прийнятності. І тут для багатьох наступало головне одкровення, а саме той факт, що в ЄСПЛ неможливо звернутися повторно з одного й того ж питання. Тому розуміння всіх тонкощів вкрай важливо в цій справі і саме тому ми рекомендуємо відразу звертатися до адвоката із захисту прав людини в ЄСПЛ.

Адвокатське об'єднання «Курчин і Партнери» на сьогоднішній день активно працює в Європейському суді з прав людини і ми готові допомогти Вам з подачею скарги. Підготовчий етап у нас займає до тижня, після чого скарга буде направлена ​​до Страсбурга. Наші фахівці отримують письмове підтвердження про подання скарги, що зможе захистити Вас надалі і показує, що вона подана саме в цю міжнародну інстанцію.

Подальші дії ведуться в напрямку взаємодії з Судом в частині листування і надання додаткових відомостей і документів необхідних для прийняття потрібного рішення. Також необхідно знати, що на етапі подачі заяви до Суду Ви можете звертатися на офіційній мові, але в подальшому, на етапі комунікації з Судом, Ви можете звертатися однієї з двох офіційних мов Ради Європи - французькою або англійською. Ми ведемо Ваша справа аж до винесення заключного рішення і згодом стежимо за його виконанням на території України. Важливо! Україна на даний момент займає «почесне» 4 місце по невиконанню зобов'язань за рішеннями ЄСПЛ. Саме тому стежити за виконанням рішень вкрай важливо.

Ми будемо боротися і перемагати разом з Вами.

Заказать звонок